Jumbo

Familiebedrijf Jumbo heeft een unieke formule. De laagste prijs, het grootste assortiment én de beste service. Door de overnames van Super de Boer in 2009 en C1000 in 2012, is Jumbo het tweede supermarktbedrijf van Nederland. Door de klant centraal te stellen, zijn ze zelfs uitgegroeid tot één van de meest gewaardeerde supermarktketens van Nederland. En met zo’n 60.000 medewerkers!

Opdracht

  • Het Communicatie Team uit ‘s Hertogenbosch belde me met de vraag om als copywriter aan de slag te gaan met de interne communicatie van Jumbo.
  • Al deze copy is bedoeld om de medewerkers van Jumbo te motiveren en inspireren om hun werk zo goed mogelijk te doen.
  • Inspirerend, creatief, actief en helder.
  • Verschillende copy schrijven voor een brede doelgroep, namelijk de 60.000 medewerkers van alle winkels in Nederland.

Mijn werk

  • Ik schreef o.a. flyers, banners, posters en een gedragscode.
  • Ook werkte ik mee aan de Jumbo themadagen, schreef ik mee aan een naslagwerk en interne magazines.
  • Geheimhouding, dus helaas kan ik er niks van naar buiten brengen. Je moet me op mijn woord geloven;-).
  • Alle copy op een wervende, pakkende, activerende en inspirerende manier geschreven.